Friday 13 March 2015

Sorry ya wahai pembaca!

Bismillahirrahmanirrahim...

          Niat aku tulus, aku cuba untuk menulis. Bukan untuk pedoman pembaca, tetapi juga ingatan buat diri yang seringlupa. Serius, aku short term memory! In case of that, sorry lah kalau ada kalian perasan yang post aku sebelum ni banyak tergantung. Mula-mula aku nak menulis, kalau boleh berpuluh-puluh cerita aku nak nukilkan. Tapi entah, time aku nak menulis ja, mukadimah dia...boleh tahan berkembang jugak otak aku! hohoi...lepas tu dah lupa mana motif sebenar aku nak menulis, pastu dah hilang habis semua idea asal, plus cepat pulak otak aku penat nak berfikir. Serius, nak menulis ni pun agak challenging bagi aku yang quite perfectionist ni. Mungkin sesetengah sahabat aku tak perasan akan personaliti aku yang satu ni, sebab aku jenis tak lontarkan apa yang di rasa. Nak post setiap penulisan aku ni dah berapa kali aku edit. Huhu, andai kau tahu.


Tapi, Alhamdulillah, atas rasa ingin menjadikan penulisan ini sebagai sahamku di akhirat kelak, aku cuba beri yang terbaik. Plus, ada kawan aku ni cakap emel kerja aku dalam Malay thumbs up and aku ada la dapat satu token, dapat nombor dua dalam penulisan koperasi masa tingkatan 4, turut menjadi inspirasi aku untuk terus menulis...Hadeylaa...hahaa...insyaAllah boleh!

Peace yaww!!




No comments:

Post a Comment